Trening FBW 1

Schemat mojego obecnego treningu FBW
(1 z 4 treningów w tygodniu) poniedziałek

Przysiady (front) - hantel 42 kg (4 serie po 5 powtórzeń)

Martwy ciąg - hantel 42 kg (4 serie po 5 powtórzeń)

Wyciskanie na ławce skośnej - 2 sztangielki po 35 kg każda (4 serie po 8 powtórzeń)

Podciąganie na drążku z łańcuchem 10 kg (4 serie po 7 powtórzeń)

Wyciskanie stojąc - hantel 22 kg naprzemiennie jednorącz (4 serie po 6 powtórzeń)

Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia jednorącz - sztangielka 37 kg (4 serie po 5 powtórzeń)

Wznosy ramion w bok w opadzie siedząc z rotacją - sztangielki po 17 kg każda (2 serie po 8 powtórzeń)

Wyciskanie na triceps na ławce płaskiej z rotacją - 2 sztangielki po 27 kg każda (2 serie po 10 powtórzeń)

Uginanie przedramienia ze sztangielką w opadzie tułowia - sztangielka 22 kg (2 serie po 10 powtórzeń)


Uwagi: mój staż treningowy to około 12 lat (mam 38 lat, wzrost 171 cm/waga 73 kg).
Wymiary orientacyjne: klatka 115 cm, bic 41 cm przy bardzo niskim BF.



Komentarze